Ondernemen vraagt tijd, ondernemen is werken en wanneer je slim wil ondernemen deel jij jouw kostbare tijd zo logisch mogelijk in. Toch?

 

Je diensten verlenen aan jouw klanten vraagt tijd, maar dat is dan ook de afspraak die jij met jouw klanten hebt gemaakt. Zij huren jouw tijd of jouw dienst en jij levert dat wat jullie hebben afgesproken. Hier ben jij vast het drukste mee bezig.

 

Maar als ondernemer moet je ook tijd besteden aan je eigen bedrijf. Denk hierbij aan je zichtbaarheid en vindbaarheid of te wel je marketing want je wil wel steeds met nieuwe klanten werken of dat je meer diensten aan bestaande klanten kunt gaan aanbieden. Denk ook aan je administratie die moet wel bijgehouden worden. Denk zeker aan je eigen bedrijfsgroei want je wil wel bestaansrecht behouden en meer ondernemersvrijheid ervaren. En denk ook aan de tijd die je besteedt aan personeel of teamleden, want ook zij vragen tijd van je.

 

Heb jij helder waaraan jij jouw tijd besteedt en wil je ook al die tijd hieraan blijven besteden. Heb je nog de ruimte?

 

Ondernemen kost tijd, vooral is het genereren van nieuwe relaties tijdrovend! Maar dit is naast het nakomen van de samenwerkingsafspraken met jouw klanten (het leveren van jouw diensten en / of producten) wel het belangrijkste bedrijfsonderdeel. Want zonder continuïteit in nieuwe aangroei van klanten blijft jij stil staan en kun je niet voldoende bouwen aan jouw bedrijfsgroei.

Nu we bemerken dat we offline niet meer of in ieder geval minder netwerken, niet meer face tot face in contact komen met potentiële klanten, wordt online zichtbaarheid steeds tijdrovender. Heb jij hier extra tijd voor beschikbaar?

 

Wist je dat je met een goede weggever en een aansluitende trust funnel tijd bespaart en aan je lijstopbouw werkt? Hieronder beschrijf ik wat je nodig hebt om dit te realiseren:

 

  1. Waardevolle weggever(s).
  2. Een bij jouw passend mailsysteem voor jouw trust en sales funnel.
  3. Content waarmee jij het vertrouwen van jouw nieuwe relatie krijgt.
  4. Een break-even product die jouw campagnekosten dekt, zodat je zonder zorgen 365 dagen kunt blijven promoten.
  5. Automatische doorstroom naar jouw sales funnels – tijd om te verkopen

 

Als je leert hoe je met een automatische funnel leads genereert, bespaar je jezelf enorm veel tijd!

Benieuwd wat dit voor jouw bedrijf kan betekenen? In een insight strategie sessie bespreek ik het graag met je.